Glömde visa min julklapp





Jag har suktat efter timberlandsstövlarna i ca 4 månader men
känt att dom var alldeles för dyra. 1.800 är inget man
gärna slänger iväg hursomhelst dessa tider.
Men så hittade jag dom vita för 499:- och min man 
köpte dom till mig.
Sen reade dom ner mina efterlängtade stövlar från
timberland till 1200:- och då fick jag dom också.
Har dock inte ens använt dom ännu för det har varit ganska
fint väder och dom vita har klarat sig.
Får spara dom andra till nästa år kanske :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

oh! fina i vita med :) nästa år är dem också mina, får jag hoppas! Hehe..

2012-01-07 @ 00:30:35
URL: http://dlorena.blogg.se/
Postat av: Tanja

linnet är från den amerikanska affären wetseal. Finns i massa färger! dom är supersnygga, passar till allt=) (jag rekomenderar dock inte att du beställer därifrån, fattas alltid något i paketet och det tar flera månader)



Jag villockså ha Timblaland stövlar! Så snyggt! Tycker det är alldeles för dyrt=(

2012-01-07 @ 10:19:25
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0