Sonjas Grek




Restaurang Sonjas Grek
Katarina / Sofia
Bondegatan 54
116 33 Stockholm


Telefon
08-7022229



Restaurang:

Sonjas grek är en hemtrevlig restaurang med rustik inredning.


Service:

Servicen startade på dom då vi slapp hänga vid dörren och vänta på hjälp.
Servitörerna var snabba på att ge oss ett bort och sedan komma för
att ta beställningen. Dock blev servicen desto sämre när vi ville
beställa vidare och det tog oss en evighet att få in notan.

Maten:

Maten var otrolig god. Jag åt lammracks med ugnsbakad potatis
och tzatziki. Köttet var väldigt smakrikt och mört.
Tzatsikin kändes hemmagjord och var helt underbar.
Till efterätt tog jag en chokladmousse som inte var av denna värld!
Den var otroligt god, det var en rejäl portion och till så fick jag
mandelflarn och färska blåbär och vinbär.
Det var verkligen top of the line!

Priser

Maten var otrolig prisvärd då den dyraste varmrätten, lammracksen
som jag åt, endast kostade 149:-.
För dessa priser fick man otroligt mycket och bra mat.

Betyg:

@@@@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0