Bryskt uppvaknande

Förlåt, men är du dum eller?
Skulle du hellre vilja bli behandlad såhär av din husse:
http://c23.nu/2012/05/29/abdullah-ahmad-thabit-19891116-6711-mordade-sin-hund-overklagar-igen-2/

Tycker du borde tänka om en gång till innan du uttalar dig om djurplågeri. Annars tycker jag du kan ta och söka hjälp någonstans.


Möttes av denna kommentar när jag öppnade bloggen idag.
Jävligt intressant.
Dels för att många med två hjärnceller nog fattar vad jag menar
med inlägget och dels för att jag fick en länk med dessa följande kommentarer.


Blir så ledsen när jag läser det här, och så vidrig människa har jag då aldrig stött på. Han kommer aldrig komma ifrån det här. Och som sagt, inte ens för en äcklig blatte med tusen apor till vänner kan det vara säkert att gå på gatan. Han gör nog bäst att lämna Sverige.

-Äckliga jävla blatte jävel ett skott i pannan ! på den horan

-Åter igen tar man tillfället  akt att bli så rasistiskt som man kan
bli. Bakom datorer och på ett forum samlade för såna tankar såklart.
Aldrig i verkligheten för då kanske man får ta konsekvenserna för
vad man säger och det vågar man ju inte.

Det är så kul att alla drar en linje mellan att djurplågaren är invandrare
och inte att han bara är en jävla idiot till människa.
Alltid samma "dra alla över en kant"
I hålor i Sverige där det knappt finns invandrare har man
hittat djurplågare som sexuellt plågat djur och nyligen så blev
en präst av med titeln för att han plågade sina hundar. Tror knappast
prästen hette Abdullah eller Mohammed, eller vad tror ni?
Vad ska man skriva då? Ut med svennejävlarna från Sverige?
Tror knappast det va?

Det är väl Sverige i ett nötskal.
Jag har skrivit miljoner inlägg om barn som blir utsätta för övergrepp,
om rasism, mänskliga rättigheter och andra orättvisor men knappast
fått någon kommentar annat än från faktiskt många muslimska läsare.
Men när jag skriver om att jag inte gillar att man daltar och klär på hundar
och IRONISKT skriver att jag anser att dom är dom värsta djurplågarna.
Då länkas jag till en hemsida med rasistiska kommentarer.
Gud bevare Sverige, för dom behöver all hjälp dom man kan få.
Inte fan är det jag i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

På vilket sätt är människorna som lägger dessa kommentarer bättre än djurplågaren? Ett nackskott skulle dom ha allihoppa. Lätt att yttra sig precis som du säger, när man är dold bakom en dator. Konstigt att människor i detta land mår så psykiskt dåligt. Dom får ju mindre empati och stöd än djur och lämnas åt deras öde redan när dom är två år ibland. Blir riktigt ledsen när jag läser detta.

2012-06-12 @ 11:59:48
Postat av: Jonas Andersson

Jag jobbar otroligt mycket med djur och har jobbat med rättigheter för djur och anser inte att något av det du skrev var fel och jag förstod faktiskt ironin. Att länka till en sån vidrig hemsida var bara fel på alla sätt. Du skrev ju bara väl om djuren egentligen och önskar dom frihet precis som alla genuina djurälskare faktiskt gör. Djurägarna blir faktiskt precis som du säger, allt med okunniga hur dom ska sköta om djur. Att använda dom som du beskrev är faktiskt väldigt orättvist med djuren och att sätta dom i en vagn är mer korkat än någonsin då djuren måste få använda och utveckla sina muskler. Och att tro att djurplågarna bara skulle vara av utländsk härkomst är bara ren och skär svensk dumhet. Jag har plockat och anmält många många svenska djurplågare i mitt liv ska du veta. Ha en bra dag och tänk inte mer på idioter. Fina åsikter och inlägg by the way!

2012-06-12 @ 12:07:08
Postat av: samira

Det är så sorgligt att det finns så trångsynta människor! Jag blir bokstavligen rädd för sådana människor!

Låt inte sådana small minded people göra dig arg/ledsen. Dem får behålla deras ilska för sig själva, den behöver vi inte!



Dessutom var ditt tidigare inlägg om djurplågeri klockrent, håller med dig i vartenda ord!



Kärlek!

2012-06-12 @ 23:58:27
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack för era kommentarer. Och Samira jag ska absolut inte tänka på detta mer. Var bara så idiotiskt. Blir så less på alla dessa ignoranta träskallar. Det sjukaste med Sverige är att om det hade varit ett misshandlat barn så hade inte ens hälften blivit så upprörda. Människor kan absolut ha lika värde som djur men när dom har ett mindre värde i människor ögon då har vi gått för långt!

2012-06-13 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0