Lunch hos Archana

 
Jag och min vännina från Indien har bestämt oss för att vi ska laga
lunch åt varandra minst en gång i veckan.
Hon är hemmafru och jag har ju inget speciellt för mig
nuförtiden heller så istället för att vi ska ha tråkigt på varsitt håll
så bestämde vi oss för detta arrangemang.
Hon är en av mina bästa vänner och hon är en såndär
vän som man kan prata om allt med utan att behöva censurera sig.
Vi är väldigt lika på många sätt men ändå olika.
Jag är glad att jag kommer ha henne nu när jag ska vara hemma
så länge och det är tur att hon bor så nära också!
 
Dessa goda kebabspett med lamm och qinoasallad bjöd
hon på till förrätt och sen fick jag smaka på den godaste
currygrytan som jag någonsin ätit.
Inte alls som dom man äter på restauranger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0