Nya jackor

 
 
Investerade i två nya jackor förra veckan!
Meningen var att jag skulle hitta en jacka som jag kunde stänga
då det börjar bli kallt och magen är i vägen för alla andra jackor :)
Dock hittade jag den svarta först och den kostade över 1000:- och
då ville jag inte ha en storlek som inte skulle passa när magen försvann
så jag köpte xs. Men då återstod mitt problem om att finna en jacka för magen.
Hittade den gråa några timmar efter det men den håller inte värmen så länge
till så jag får väl köpa en tredje...hahaha... eller inte!

Kommentarer
Postat av: Gosia

Haha... det finns alltid bra anledning till att köpa ännu en ny jacka... och ett par skor... och en väska ;)

2012-10-01 @ 23:40:21
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0