Ny garderob

 
Efter mycket velande om hurvida jag skulle använda mina
födelsedagspengar till en ny garderob eller spara dom
så kom jag tillslut fram till att en ny garderob faktiskt var nödvändig.
Gods knows att vi tjejer alltid har ursäkter till att shoppa men
jag är faktiskt inte en sådan tjej...längre... och faktiskt så är det
så att jag sällan prioriterar att köpa någon överhuvudtaget till
mig själv sedan mina barn kom.
Älskar att shoppa åt dem och barnkläderna är så snygga
jämfört med det tråkiga vuxenmodet som hållt på i evigheter och evigheter.
Så nu när när klädmarknaden äntligen är något på min sida så kände
jag att jag faktiskt behövde investera i nya kläder.
För let´s face it...jag är inte längre st 32 efter två barn utan
snarare än realistisk 34-36!!
Och det är jag otroligt tacksam för!
Har inte varit ett stort fan av att vara spinkig faktiskt.
Älskar när man har lite kött på benen....bokstavligt talat :)
 
Så här är mina fantastiska fynd!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ibland måste man :)! Fina kläder, gilla spec de militär byxorna!

2013-03-30 @ 15:59:00
URL: http://dlorenas.blogg.se
Postat av: samira

Nice!! snygga!! vart har du köpt det vita linnet med spets upptill? Vill också ha!:D

2013-03-31 @ 13:39:59
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0