Namn till mitt barn




Det ska bli intressant att veta vad det blir för kön.
En sak kan jag i alla fall garantera.
Jag ska inte föda någon jäkla HEN i alla fall.
Om det blir en pojke ska han döpas efter Cans pappa så
då kommer han att heta Gabriel.
Zarah är döpt efter min italienska kusin. Båda bortgågna i sjukdomar.
Men om det blir en tjej så är jag osäker.
Teresa är ett förslag och Jasmin tycker jag är fint men
både mitt ex dotter och min kompis dotter heter det så
det känns lite fel att ta det namnet.
Har ni några förslag? Helst lite ovanliga namn!


Kommentarer
Postat av: Christine

Åååh Gabriel är ju jättefint! Men blir nog lätt Gabbe. Jag gillar Märta och Agda och Rut :) Närå he he, inga nutidsnamn på barn kanske :) Men Cornelia är fint och så Christine förstås :)



Kram kram

2012-04-16 @ 17:21:32
Postat av: Samira

Jag gillar namnet Jasmine, min storasyster heter Yasmina o lillasyster heter Linda som dig:)

Det är svårt med namn.. Jag har tyvärr inga förslag o komma med ännu. Tycker det är fint med namn som betyder något, oavsett om det är namn från någon som betytt mycket för än eller ett namn som betyder något vackert på ett annat språk.

Ska bli roligt att höra alla namn funderingar ni kommer upp med!

2012-04-18 @ 21:47:37
Postat av: linda

Haha... ja du Christine. Märta är nog stryket :) Tack för era tips!

2012-04-20 @ 21:03:19
URL: http://soullfood.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Haha, vad bra att det inte blir någon jäkla hen :D

2012-04-23 @ 20:32:38
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0