Restaurang Koh Phangan





Restaurang
KOH PHANGAN
Skånegatan 57
116 37 Stockholm
Telefon
08-642 50 40


Restaurang

Koh Phangan är en thailändsk restaurang med en helt fantastisk inredning.
Inredningen tar dig direkt till Thailand med dess extrema miljö.
Restaurangen är uppdelad i många olika rum och olika miljöer
och mitt i allt så rinner en liten vattenslinga.

Service

Själva mottagningen vid garderoben var katastrofal.
En mycket stressad personal försökte kontrollera garderoben och
när dom inte hanterade situationen så gav dom sig på gästerna med
en otroligt taskig attityd. Då jag faktiskt reagerade när en av killarna
gav sig på mina vänner och var otrevlig så ledde det till att jag fick
dem att hämta ägaren som skötte situationen väldigt bra och
mina medgäster fick en personlig ursäkt vid bordet och den resterande
kvällen sköttes väldigt bra och vi fick en personlig och trevlig servitör.

Det som är trist med denna restaurang är att det är svårt
att veta om man kan få bord då det oftast är fullbokat
och man inte vågar chansa på att deras övriga bord är lediga.

Mat:

Maten som man kan beställa från deras grillmeny håller hög kvalité
och leverar på en hög nivå. Jag har mestadels beställt skaldjurstallriken
och har alltid varit mycket nöjd med rätten.
Wokrätterna håller dock inte samma klass och flera av mina medgäster
som ofta tar dom rätterna har inte varit 100% nöjda med vad som serverats dem.

Priser:

Grillrätterna ligger på över 300:- men där får man verkligen säga
att man får vad man betalar för. Jag tycker definitivt dessa rätter
är värd att lägga dom pengarna på.
Resternade rätter är väl inte riktigt värda sina pengar om man ska vara petig.

Betyg

@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0