...Och den personliga tränaren bara skrattade åt mig



Igår tränade jag med en personlig tränare.
Och dom har ju en förmåga att hitta muskler man aldrig hade
kunnat ana att man hade.
Här går man och tror att man är skitstark och så hittar dom några
övningar som man aldrig gjort förut och man känner sig som en klen liten mus.

Det roligaste är att jag gjorde många övningar där jag skulle sitta
med rumpan och träna bäcken och bålen men jag är ju en person
som sällan sitter då jag enbart går i mitt jobb och sällan sitter hemma
så jag visste fan inte hur man skulle göra.
Han fick visa mig tusen gånger men lik förbannat så satt jag mig
på ett sätt som gjorde att knäna tog stryk för att jag tog all kraft därifrån.
Oj vad han skrattade. Tänk att träna någon som inte vet hur fasiken man ska sitta
på rumpan. Jaja det lättade upp stämningen en hel del.

Idag är jag självklart helt död men ska ge mig iväg innan
jobbet och köra lite lätt ändå och försöka öva på mina nya uppgifter.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Vart tränar du? Vilket gym? :)

2012-05-22 @ 20:55:44
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0