Varför ha spa innan en spa-resa?

 
 
 
 
Alltså jag och Maria är så roliga.
Vi har renoverat oss inför resan där vi ska åka och renovera oss :)
Jag har vart och fixat ögonbrynen med tråd idag och jag har tvättat håret,
filat fötterna, gjort en ansiktsbehandling och rakat benen.
I princip har jag gjort dom behandlingarna som jag ska få imorgon.
Varför vill man vara fräsch inför en resa där man ska åka FÖR att bli fräsh?
Korkade tjejer eller så är vi väldigt måna om att nå den ultimata fräscheten :)
Har precis packat mina saker och nu ska jag snart sova för vi ska
träffas redan vid 9 så jag ska upp vid sju hade jag tänkt mig.
Christine och jag ska köra dit så det blir nog soft.
Egentligen skulle vi ha åkt buss men då skulle vi komma
fram alldeles för tidigt och det kändes jobbigt att sitta och vänta
plus att vi skulle behövt gå upp vid typ fem istället,
 
Ser fram emot en dag med tjejerna och jag ser framförallt
fram emot att få bli bortskämd på alla sätt och vis.
Det förtjänar jag efter allt slit och släng.
 
 
Har köpt denna från stadium.
Lite mer heltäckande för en gravid kvinna som ska
se ut som en strandad val i bassängen....hahahaha!
Snygg för att vara en bad-outfit!
 
Nä ....nu måste jag dra!
Blir inte många timmars sömn!
Jag hann blogga lite och ge er lite att läsa innan jag drog i alla fall.
Det hade jag aldrig trott så trött som jag var.
Fan för att komma in i andra andningen :/
 
Trevlig helg underbara ni!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0