Lankesisk fest

 
 
Min vän Sudaht ringde mig och hade dom mest underbara nyheterna!
På lördag har dom anordnat en jättestor lankesisk fest med mat och dans.
Trodde inte att mitt kära folk fanns i stora mängder att dom anordnade
fester i landets ära. Men Sri-Lanka firade nyligen nyår och det är
till nyårets ära som festen arrangeras!
 
Jag har lyckats få barnvakt så jag ska bege mig dit på lördag med
ett par vänner. Äntligen lite ledigt!
Och att få en chans att delta i detta känns enormt stort för mig just nu.

Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Vad spännande :)

2013-04-19 @ 01:12:24
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Samira

Vad roligt ni kommer ha !! Skulle verkligen vilja följa:((
Har varit på många olika fester för olika länder, har haft lika kul varenda gång!!
Jäkla plugg!

2013-04-19 @ 09:19:51
Postat av: Miss A

ååh va kul det låter .. hoppas du har jätte skoj .. tack för alla kommentarerna ,,, jag kikar in i din blogg då å då hinner aldrig kommentera ibland .. haha det gött fina du

2013-04-19 @ 15:59:11
URL: http://goldenheart88.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0