Lindas bantning

 
Som ni vet så har jag länge försökt att banta!
Banta bort mamma-magen som kommit efter två barn.
 
 
Min bantning är toppen!
Så toppen att jag har Sveriges bästa diet!
Igår kväll tryckte jag i mig en pan pizza och
nu sitter jag och smäller i mig en frukost som består
av stekt ägg, bacon och vitt bröd!
 
 
Så min suveräna diet innebär att min kära mage fortfarande
ser ut såhär:
 
 
Vilket leder till att varje gång som jag ska på någon tillställning och
vill ha på mig något fint så slutar det med att jag fuckar ur och
får ett nervsammanbrott för att alla jävla outfits förstörs
pga den där jäkla magen.
Vilket resulterar i att jag efter 5 timmars på och av med
olika kläder ser ut såhär.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tanja

hehe ursäkta om jag skrattar men du beskriver det på ett roligt sätt=)

2013-04-22 @ 18:56:41
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0