Soffliggare.....

 
Somnade som en bebis på soffan ikväll redan kl halv sju.
Hade varit så skönt om jag hade kunnat få fortsätta sova hela natten
och få återhämta sömnen lite men icke icke....
Min äldsta dotter väckte mig för att jag skulle öppna juicepaketet
och när jag flyttade över mig till sängen så började lilla Alessia att
gnälla om mat. Hon somnade i och försig snabbt om sedan men Zarah
envisades med att hålla sig vaken!
 
Vi kollade på Grey´s anatomy och sen var det omöjligt för
mig att somna om så jag gick upp och städade kaoset som
jag i all trötthet hade lämnat efter mig.
 
Tänkte jag skulle blogga lite och ville skriva ett
inlägg på den andra bloggen också men i och med att
den andra bloggen är en debattblogg som mest tar upp
problem så pallade jag inte.
Man måste vara 100% pigg, 100% motiverad och ha
100% skrivlust för att blogga där!
 
Den här bloggen är lite enklare för här kan jag
slänga in lite vardagsshit och babbla lite om ytliga saker.
Jag behöver inte lägga 100% hjärna bakom
alla saker som jag skriver så det är lättare att uppdatera här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0