Moving....

 
 
Kära läsare!
Jag kommer att ta en lång paus från denna blogg och kommer
istället lägga all min fokus på den nya bloggen, som konstigt nog
fått fler läsare trots att den är relativt nyöppnad.
Jag känner att tre bloggar är för många att hålla igång så
jag flyttar min skrivverksamhet till den andra bloggen.
Jag hoppas att ni kommer att finna glädje även i den men det
blir ju lite mer debattblogg och inte så mycket personligt.
Ni som vill fortsätta följa mig kan gå in på denna blogg istället:
 
www.liberty.blogg.se
 
Jag vet inte när jag kommer att återvända hit.
Jag har otroligt mycket med flytten, söka nytt jobb, får ordning på livet över lag.
Jag hoppas att detta inte är ett farväl för evigt.
Ta hand om er!
 

Kommentarer
Postat av: samira

Men neeeeeeejjj!! Du får inte!! Haha.
Älskar din andra blogg!! Men lika kul är det att följa dig här. Jag antar att jag bara än en sådan som AVSKYR förändringar!
Jag hoppas du finner din väg tillbaka till denna blogg en dag snart..
Tills dess så ses vi på liberty!
KÄRLEK

Svar: Hahaha...naw! Bättre att blogga bra på en än dåligt på två ;)
Linda

2013-09-03 @ 21:31:38
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0