Girlfriends!

 
Vad är bättre än sanna tjejkompisar när man befinner sig på ett sjunkande skepp?
Älskar Älskar Älskar mina tjejer!!!
Oavsett om det är Maria som kommer hem till mig mitt i natten när jag får ett
nervsammanbrott, eller om det är Samira som alltid lämnar peppande meddelande
på telefonen och på bloggen eller Christine som alltid lånar ut ett öra som lyssnar så är
summan av det hela detsamma. Ni är helt fantastiska och ni äger mitt
hjärta och min tacksamhet till 100% ....
 
 
Ni står mig nära likt mina barn och jag kommer aldrig kunna uttrycka
min tacksamhet över allt som ni gjort och som ni gör för mig.
Jag kan inte annat än att önska alla världens människor samma tur
som jag har haft när jag träffade er och skulle jordens alla människor
bara kunna ta del av 10% av omtänksamheten som ni ger så kanske
världen skulle se lite mindre ensam ut.
 
I love you ladies!

Kommentarer
Postat av: samira

Åhh blir helt rörd nu! Tack Linda, och jag kan bara säga detsamma. TACK för att du finns i mitt liv, och tack för att du är den underbara människa du är!
Massor av kärlek till dig vackra människa<3<3<3

2013-01-25 @ 19:07:04
Postat av: Christine

Tack fina du! Och detsamma till dig. Du är omtänksam och hör alltid av dig när du vet något särksilt har hänt, bra eller dåligt. En annan sak jag upskattar är att du tar åt dig av diskussioner och försöker förändra. Du vet vad jag tänker på;)

Kramar

2013-01-26 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0