Nytt år

 
God fortsättning allihopa och gott nytt år.
Hoppas att ni hade en bra jul och ett trevligt nyår.
Själv spenderade jag julafton hos min svärmor och min familj kom
också dit. Sen åkte vi alla till min mamma och pappa på juldagen.
Somnade både på julafton och på juldagen.
Tröttheten efter bebisen slår till hårt.
 
På nyår hade vi Cans familj hemma hos oss.
Hans mamma fyller år den första januari så vi passade
på att fira henne samtidigt.
Hade bakat en cheesecake för första gången och den var
supergod men såg som hej kom och hjälp mig :)
Cans mamma älskade den och det var huvudsaken.
 
Vi var uppe till fyra på nyår och sist i säng var mina döttrar!!
Zarah frågade om vi skulle kolla på film när klockan började
närma sig fyra, ha ha ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0