Shut your mouth!!!

 
Från att vara den som knappt knystar om sitt privatliv så har jag blivit
en sån person som ibland babblar för mycket om saker och ting.
I stundens hetta så vill man bara lasta att sig sin aggression
och då är det lätt att man fläkar ut sitt privatliv både åt höger och vänster.
Efteråt kommer man på sig själv att man kanske borde hållt saker
och ting för sig själv för när man pratar i stundens hetta så är
det lätt att man blir väldigt negativ och ger en oklar bild av verkligheten
och lämnar ute dom detaljerna som är positiva.
Det blir ofast en svartvit bild man målar upp men situationerna
är ibland mer gråa än markant svarta eller vita.
 
Vissa saker är verkligen mellan två personer
och inte mellan mig och hela världen.....

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ibland behöver man prata av sig å är det en förstående person som lyssnar tror jag inte något blir omvänt. Du är iaf en underbar fru, mamma och vän! Kram

Svar: Sant Sant!! Med rätt person känns det okej. Som med dig :) Tack gulliga du!
Linda

2013-01-20 @ 11:07:27
Postat av: ANNE

Jag är EXAKT likadan.. Och ibland säger man ju även grejer bara för att man är arg, saker som kanske egentligen är ganska vinklade - till ens egen fördel. Men vi är ju bara människor!

2013-01-20 @ 14:56:43
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Tanja

så länge man berättar saker för folk man litar på spelar det ju ingen roll=)menjag förstår dig, jag är också väldigt privat av mig!

2013-01-21 @ 06:17:21
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0