Drama under kvällskvisten...

Herregud igår hade vi en dramatisk kväll!
Zarah gjorde mig galen från början till slut och jag ljuger om jag
inte vaknade upp idag med dom arga känslorna kvar.
 
Nu har Zarah börjat vägra sova i sitt rum och i sin säng igen.
Och jag kan bara inte ha henne i vår säng för hon ligger bokstavligen
på mig och jag börjar få ryggproblem och jag sover otroligt dåligt.
Så jag höll fast vi att hon skulle sova i sin egen säng och det vart ett jäkla liv.
Hon började skrika och väckte Alessia som blev så rädd att hon också skrek
och var helt hysterisk i nästan en timme.
Sen när hon väl lugnat sig så skrek Zarah vidare i en timme.
Vi var helt slut båda två och Can var helt galen för han skulle
upp klockan fyra och jobba.
 
Efter ett tag blev hon så arg att hon smällde igen våran dörr till
sovrumment med en enorm kraft.
Det hade inte varit något problem om inte handtagen på dörren
hade funnits men dom är trasiga så dörren var helt utan möjligheter
att fungera som en vanlig dörr så hon låste in oss.
Varav hon fick panik och vi fick panik och började försöka
öppna dörren med löjliga saker som nagelsaxar m.m men insåg
att det inte skulle gå.
 
Varav jag kom på att vi kunde ringa grannarna under och se om
dom var vakna och villiga att komma upp. Vi känner dom bra
och brukar äta middag hos varandra.
Vid första signalen svarade hon inte och vi blev ganska stressade
men sen ringde hon upp och vi förklarade situationen och dom
begav sig upp en trappa för att hjälpa oss.
Tack gode gud är Zarah stor nog för att veta hur man öppnar ytterdören
så hon kunde släppa in oss och vi kunde räddas från vårt eget sovrum :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, hjälp.. När man läser det kan man inte låta bli att skratta. Men förstår att när allt detta väl hände var det nog helt annorlunda.

Ni har så fina barn trots allt,

Kram vännen

2013-03-25 @ 21:59:50
Postat av: samira

Åh vilket drama! skönt att det löste sig till slut! haha tänk vad lilla zarah kan ställa till med alldeles själv, gullungen!

2013-03-27 @ 01:08:57
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0