Ajöss håret!

 
Min dotter la en fet jäkla tuggummiklick i håret och resultatet blev
att jag fick klippa bort i principe hela hennes underbara hår!
Jag grät nästan men Zarah var exalterad och tyckte det var underbart!
Och visst blev hon söt i kort hårt!
Tur att hon inte blev ledsen för det kan vara känsligt för tjejer att
bli korthåriga. Som tur är min lilla dotter något utöver det ovanliga
och bryr sig inte så mycket om utseende på det sättet.
Dock är kläder väldigt viktigt för henne, men det är bara kul att
se när hon leker catwalk här hemma och går runt och ser ut som en hippie!

Kommentarer
Postat av: samira

Hej dåå till det fina håret!! Hon är säkert jätte fin i kort lilla prinsessan:)

2013-05-07 @ 15:34:31
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com
Postat av: Daniela

Hahaha hänt mig me:) söte!

2013-05-12 @ 02:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0