Blåst från vänster och höger




Det spelar ingen roll vad det gäller.
Vi blir blåsta dagligen som konsumenter!

Jag sitter och betalar skyhöga räkningar varje månad och för vad?
Ett internet från Com hem som alltid krånglar.
Kanaler som hackar och har sig.
En mobil med comviq där samtalen bryts hela tiden så dom
där 69 örena i startavgift blir slutligen flera kroor.

Du har försäljare som drar i dig så fort du går in i ett centrum.
Lockar dig med presenter i hopp om att du är blåst nog att
nappa på deras erbjudande som har ungefär 300 baktankar
och kryphål som döljer sig bakom ytan.

Så fort jag tog bort mitt nr som privat så ringde
telefonen varm med försäljare som bara inte vill ge sig.
Dom ska få dig att hata dom till max innan du slänger
på luren i örat på dem. Det verkar vara deras enda mål.

Och när du väl frivilligt söker upp försäljare, affärer,
resturanger eller liknande för att du faktiskt VILL
spendera dina pengar, då bemöts du av den pissigaste
servicen någonsin som gör att du åter igen inte fått ut
någon som helst glädje av dina kära pengar som du
troligtvis slitit arlset av dig för att tjäna.

Nej nej,, jag är inte alls bitter för att jag just nu
sitter och betalar min skyhöga räkningar och undrar
vart fan mina pengar går åt egentligen!

Nej nej nej... inte alls bitter.....

Kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej!

Tråkigt om du upplever problem med din uppkoppling från oss.



Nu saknar jag information om huruvida du varit i kontakt med vår Support, och vilken typ av åtgärd som vidtagits för att lösa problemet du upplever, men om du vill att jag ser över ditt ärende ytterligare får du gärna fylla i nedanstående formulär, så kontaktar jag dig.



http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html



MVH

Patrick Norberg

Com Hem AB

2011-10-19 @ 14:18:55
URL: http://www.comhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0