Another day in paradise



En vanlig reaktion efter allt det som har hänt är väl att man
ska bli världens sämsta medmänniska som hämnd
på omvärlden som visat sig vara skit.
Men jag tror på karma.
Jag tror att dom som nu vänt mig ryggen och svikit
mig efter alla dessa år som jag vänt mig ut och in för dom,
dom kommer att få sitt tillslut.

Jag ska hålla huvudet högt.
Kämpa ännu hårdare än vad jag gjort innan och
avsluta på topp och inte på botten.
Jag ska visa vems förlusten är.
Inte bli en skit bara för att det vore lättast att ta fram den sidan.

För om världen snurrar som den ska så
borde vi alal få vad vi förtjänar tillslut.

It´s another day for you and me in paradise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0