Kräkdagen



Imorse vaknade jag av att Nero (hunden) la en pizza i min säng,
20 minuter efter kräktes även min lilla dotter i sängen.
Härligt sätt att vakna på. Halva familjen är toksjuka.
Själv mår jag fruktansvärt illa men kan inte avgöra om
det är bebisen i magen eller magsjuka.
I vilket fall så har jag legat och sovit fram till nu och
min stackars man får serva oss sjuklingar och gravida.
 Just nu har han tagit "Dogges cykel på köpet" och dragit ner till
centrum för att se om han kan hitta något som kan dämpa
mitt illamående så att jag kan börja funktionera som en normal människa.

Hatar att må såhär!!
Kan varken träna, umgås eller pyssla med hemmet som nu
fått ytterliggare nya möbler.
Ligger här i koma och har förlorat en bra ob-kväll och
förmodligen blir det inget jobb imorgon heller. SUCK!!!!!

Tack för er fina gratulationer!
Ni piggar verkligen upp min vardag!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Fy va hemskt! Det finns nog inget värre än kräksjuka! :(

KRYA ER!

KRAM!

2012-04-10 @ 21:44:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: samira

Krya på er! och ännu en gång, är sååå glad för er!:)

2012-04-12 @ 20:22:03
URL: http://samiraekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0