Nu kan jag inte hålla mig längre!!!!

Hello my dear readers!
I missed you!

Fan jag saknar bloggen och längtar efter att få tillbaka lite av
min ork så att jag kan peppra med mitt skrivande.
Men orken har varit på nollsträcket och nu kan jag inte hålla
mig längre fast det är tidigt att berätta men....

VI SKA HA BARN NUMMER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN!!!!

Det har bara gått två månader så jag kanske kastar onda
ögat på mig själv nu genom att berätta så tidigt men jag
håller för fan på att spricka :)
Dessutom känns det mera light att berätta för folk som
inte står en för nära för det blir inte lika tungt att säga
om det inte skulle gå vägen.
Värre är det med jobb och familj.

Cans familj vet, mina ska snart få veta det.
Bästa vännerna vet och jobbet får veta sist, enbart ett
fåtal, kanske 4 personer, vet på jobbet.

Det känns jättespännande att få en till och få
se hur Zarah kommer hantera allt. Men än ska man
kanske inte ropa hej.

Doch mår jag så fruktansvärt illa och är världens
tröttaste jämt så jag tror bebisen har bestämt sig för att stanna.
Zarah gav ju mig en månads helvete då jag var sjukskriven
och bodde på toaletten. Gick ner 7 kg...hahahaha.
Får se hur nästa beter sig, än så länge är jag bara illamående
men det stannar där i alla fall.

Jaja så nu vet ni varför jag varit off the blogg.
Kommer bara hem och sover mellan jobbtiderna.
Tur att min man är så underbar och hjälpsam med hemmet
och Zarah så att jag kan vila ordenligt.

Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Suad

amen åh! Vad glad jag blir, Grattis LINDA! Vad uuuunderbart :) :) :) Önskar dig all lycka, ska bli kul att få följa dig med!

2012-04-08 @ 18:00:41
URL: http://hypothetiically.blogg.se/
Postat av: Samira

Graaaaattiiiiiiiiiiis!!!!!! Gud vilken rolig nyhet:D allt kommer gå toppen ska du se!!! Förstår att det blir mycket vila och toalett häng nu, men dem gånger du har ork så får du skriva, vi ska vara tålmodiga:) Håller med Suad, ska bli väldigt roligt att följa detta. Hälsa grattis till maken din och lilla Zarah som ska bli storasyster:) All kärlek och lycka till er <3

2012-04-09 @ 10:13:14
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: nathalie

MEN GRATTIS!!:D

2012-04-09 @ 11:19:37
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: ANNE

Åh herregud!! Vad roligt!! Grattis!! :))

2012-04-09 @ 14:01:04
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Sara

Grattis! :) Vad underbart! Du får uppdatera om din graviditet, finns även sådana bra appar för gravida om du har iphone t.ex. där de står allt som sker hela tiden och symptom. Allt kommer att gå fint, Linda. Ta hand om dig <3

2012-04-12 @ 23:51:33
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0