Trööööööööötttt

Sitter på jobbet!
Har rast.
Har inte hunnit med bloggen så mycket.
Dels pga min lilla hemlighet som jag håller på
att spricka för att berätta för er och dels
för att jag jobbar otroligt mycket just nu.
Samtidigt som vi håller på och införskaffar oss
massa nya möbler så att lägenheten ska bli ännu finare :)

Ska jobba hela påsken :(
Känns jätte trist men jäklar vad jag kommer att casha in stålar!!!!!
Fredag, lördag, söndag OCH måndag är röd dag vilket
innebär 100% ob !!!! Money Money Money!!!!
Sen ska jag få tillbaka 11.000 tusen från skatten.
Plus lite till egentligen för jag får dra av bilresor till jobbet.
Gotta love cash!!!! Jag som har haft sådan brist på det också!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0