Underbara make - Tack för att du är du!



Min make blir alltid lite extra omtänksam när vi väntar barn :)
Och jag är väldigt tacksam att han finns till och verkligen
ställer upp nu när tröttheten baknar en medvetslös och man
ständigt mår illa och är sängliggandes för varken Zarah eller
Nero sköter sig själva och själv har man inte orken.
Han städar, lagar mat, fixar hemma och tar hand om Zarah så
att jag kan vila och är otroligt beskyddande nu.
Lyft inte tungt, jag tar det, jag gör det, akta dig nu osv osv....
Man kanske borde vara konstans gravid :)

Underbara make - tack för att du är så fin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar make du har! Bra att han ställer upp för dig så du får vila nu när du bär på ett litet mirakel!



Det känns nästan som att jag känner dig jätte bra, när jag läste om att du är gravid så kändes det som att en nära vän ska få barn! Är verkligen jätte glad för er!

Och tack för din fina kommentar, kan bara säga samma sak tillbaka, du är underbar!

Jag kommer alltid stå för det jag tycker o känner, och jag beundrar att du skriver så ärligt här i bloggen, att du vågar skriva vad du står för o hur du känner! Du inspirerar mig.



Hoppas att illamåendet avtar snart, tänker på dig. Kram

2012-04-18 @ 21:23:26
Postat av: Anonym

//samira

2012-04-18 @ 21:28:19
Postat av: linda

Oh nu blev jag faktiskt rörd. Du skriver alltid så underbara saker Samira! Kram

2012-04-20 @ 21:02:02
URL: http://soullfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0