Girls night out

         
 
Igår var jag ute med mina två tjejer Maria och Christine!
Jag lät Zarah sova hos mina föräldrar så att jag kunde få
gå ut och mingla lite i lugn och ro för en gång skull.
 
Jag mötte upp Christine i högtorget för att äntligen köpa
mina efterlängtade shoooooooez!
Hann aldrig köpa dem förra gången då jag var i stan för
dom hade stängt och jag var även på väg att dra samma nitlott igår
men jag var så fräck att jag knackade på dörren så att han skulle öppna
då jag faktiskt visste att jag skulle köpa två par skor (bilder kommer sen)
 
Har faktiskt gjort några riktiga kap på senaste tiden.
Jag som inte har kunnat finna skor på 3 år har hittat fyra
par till priset av ett pga av den fantastiska sommarrean som kom tidigt i år!
 
Efter min shoeshopping som mötte vi upp Maria och stack till
tapasrestaurangen Caliente.
Då vi alla hade hört bra saker om stället så var vi sugna på att prova det.
 
Tyvärr till min besvikelse så var det faktiskt en av dom
sämsta tapasställen jag varit på och ännu mer ledsamt för plånboken
så var dom även den dyraste.
 
Efter att ha ätit på mamas and tapas på kungsholmen så kan
jag säga att inget knäcker det stället vare sig prismässigt eller matmässigt.
 
Men eftersom sällskapet var så grymt så var maten ett minne blott
och det enda jag minns är en trevlig konversation med två av mina
favorittjejer och att jag behövde en girls night out!

Kommentarer
Postat av: Christine

Gulle dig! Tack detsamma :)

KRAM

2012-08-01 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0