Vad köper man till en unge som har allt?

När Zarah fyllde år så visste jag inte alls vad jag skulle köpa.
Hennes farmor köper ju konstant saker till henne och jag ska
väl erkänna att jag inte heller kan hålla mig borta från att köpa saker
då och då även om hon varken fyller år eller har namnsdag.
 
Jag ville köpa något speciellt eftersom hon detta år var väldigt
medveten om att hon skulle fylla år så det var många
veckor som jag spenderade med att klura ut vad hon skulle gilla.
 
Tillslut kom jag på den perfekta idén!!!
Då min lilla tös verkligen är flickig på det sättet att hon
älskar skor, klänningar, ringar, hårband etc etc så har hon
förvarat ett ton med sådana saker i min låda.
Vilket gör att hon alltid även rotar bland min saker när hon
ska leka med sina egna.
Så jag gjorde plats för en liten egen hörna till henne och
köpte ett litet skåp och roliga förvarningslådor till hennes små saker.
Riktigt lyckat blev det och hon uppskattade det mer än någonsin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0