God Jul & Gott nytt år

 
 
 
God Jul och Gott nytt år kära läsare!
 
Vet inte om jag kommer hinna blogga i mellandagarna så jag
önskar er gott nytt år redan nu.
Hoppas att ni får ett riktigt bra jul och att 2013 blir allting som
ni önskat att den ska bli.
 
Och till mina älskade vänner och min familj!
Nu lägger vi 2012 bakom oss och tar nya tag tills nästa år.
Jag vet att detta år inte varit det bästa men vi får snart en ny chans.
Jag kommer dock alltid hålla 2012 om hjärtat för att min lilla älskade
Alessia föddes då och hur mycket tragedier som än präglar 2012
så har min ängel sett till att dom blev ett minne blott!
 
Take care, Stay well, Stay true!

Kommentarer
Postat av: ¨Tanja

god fortssättning=)

2012-12-25 @ 22:09:11
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0