Lady in red

 
 
 
Jag har alltid blivit uppmanad att ha mycket färger och gärna starka
färger pga min mörka hud. Bär mest svart och grått och hade
aldrig tittat och färgstarka kläder tills en vän övertygade mig om
att pröva lite nytt när vi var ute och shoppade.
Och färstarka kläder vart det! Mestadels till sommaren.
När vinter kommer så sjunker jag gärna in i min svart-gråa period igen:)
 
Häromdagen så fick jag nöjet att få lite egentid med min dotters
gudmor och vi åkte till Kista för att julhandla lite.
Hon hade prövat ett knallrött läppstift på en fest och funnit
att hon faktiskt gillade den drastiska förändringen.
Så när hon var på jakt efter den rätta färgen och stod och prövade
olika nyanser så passade jag på att testa också och till min
stora förvåning så fann jag det skitsnyggt!!
Så igår när vi var i Kista igen med familjen så investerade jag i ett klarrött
läppstift från Isadora :)
 
Får se om Can får en stroke nu, han tycker helst att jag ska
ha så lite smink som möjligt.
Det är i och försig smickrande att ens man finner att man
är vackrare utan smink än med. Speciellt när man är en halvsliten
2 barns mamma som börjar närma sig 30.
 
"Vacker utan spackel"

Kommentarer
Postat av: daniela

hehehe söte!! :))

2012-12-28 @ 15:59:32
URL: http://dlorena.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Haha, du är otroligt vacker vännen! Tror säkert läppstiftet är snyggt på dig. Man måste våga pröva lite nytt. Gott nytt år på dig hoppas du får ett underbart år <3

Svar: Tack snälla du sötis! Detsamma till dig!
Linda

2013-01-01 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0