I´m bringing sexy back!



Hahahahahah,,, videon passade till mitt tema :)

Har precis totalrenoverat mig själv efter en tuff och låååååång arbetsvecka!
Känner mig alltid på topp när jag fått sätta på mig nya fräscha naglar,
när jag fått packa in mitt fettiga hår och när jag avslutat ett
långt bad med alla mina spa-produkter.

Efter det känns det alltid lite bättre att klä upp sig och gå ut!

Ibland är det lätt at vi mammor tappar bort oss själva i en värld
av blöjbyten, total uppmärksamhet till familjen och stress.
Det är lätt att bli bekväm i mjukisarna och att lägga allt som
har med dett kvinnliga att göra åt sidan.

På ett sätt kan jag tycka att det är skönt för då blir
det så mycket mer speciellt när man väl fixar till sig.
Förut var jag t om snygg när jag gick ner till tvätten, haha.
Men nu känns det alltid lite extra varje gång som fashion-Linda
får dra på sig sin gamla look.

Jag är nog också en av dom få som kan skatta mig lycklig att
jag har en man som uppskattar mig som jag är och inte
för vem jag klär ut mig till.
Många män trycker ner sina kvinnor eller pikar sönder
dom när dom blivit mammor.
Kritiserar dem för att dom som det så fint heter:

Let them self go!

Och varför det oftast blir kvinnan som gör det är för att kvinnan
också oftast tar det största ansvaret för barnen och hemmet.
Och när tiden inte räcker till så lägger hon hellre sig själv åt
sidan än hemmet och barnen. I alla fall den lite mer konservativa kvinnan.
Att dessa grisiga och otacksamma män sedan har mage att kritisera
dem är skandalöst!

Min man var otrolig på det sättet.
Trots att mitt hår stod åt alla håll och jag hade
kläder med baby-dregel på mig och kilona från
graviditeten fortfarande hängde kvar på fel ställen
så var jag fortfarande hans sexy chick..haha!
Så gulligt när man tänker på att sådana män är sällsynta.


Kommentarer
Postat av: ANNE

Linda, you've got mail! :)

2012-02-17 @ 13:02:59
URL: http://favs.se/mode
Postat av: ANNE

Hej Linda, jag ska kolla med de som är ansvariga för sidan direkt :S Dem har kanske gjort ngn miss.. Kollar upp det och återkommer så fort som möjligt!!



2012-02-17 @ 14:00:16
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0