Vissa människor är helt otroliga!




Igår inatt hade jag svårt att sova!
Medicinerna gör att jag måste avbryta min sömn och
gå på toaletten mitt i natten vilket gör att man piggnar till.
Sen vaknade Zarah efter några timmar då hon inte kan
vänja sig vid tanken att sova i sin säng.
När jag äntligen lyckades somna så ringer Cans mobil
kl 6 på morgonen.

Jag fick ett psykbryt och bad Can kolla vem som
ringde men han tryckte bort samtalet och somnade om.
Sen ringde personen igen efter en kvart och då blev t om
han förbannad och svarade i telefon för att se vilken
idiot som hade mage att ringa den tiden på dygnet.

Idioten var en äldre dam som ringde på en annons om
en restaurang som Can hade ute på blocket.
Som ni vet så är hans företagsmäklare och hans firma
lägger upp sina nya objekt på bla blocket.

Can undrande om det fanns någon gräns på hur
respektlös man kunde vara då man tror att det är okej
att ringa till någon överhuvudtaget kl 06.00 på morgonen.
Företag öppnar inte normalt sätt förrän 8.00 om inte 9.00.

Ni kan inte ana vad den otroligt respektlösa och galna damen svarade:

Det är inte mitt problem om du ligger och sover.
Det är faktiskt dags för dig att kliva upp.
Det är inte hälsosamt för dig att ligga och sova.

SAY WHAT???!!!

Gissa vem som slängde luren i fejset på kunden....

Människor...vilket mysterium dom
kan vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0