Den sötaste dottern man kan ha!



Ibland är det bra svårt att förstå att Zarah bara är 2 år.
Dels pga hennes gärningar och dels pga hennes karaktär.

Nu när jag har varit sjuk så har hon varit den underbaraste lilla
sötnosen man kan ha.
Hon har kommit med vatten, legat och klappat min kind
och faktiskt matat mig.

Så fort jag har fått mina hostattacker så har hon kommit
och kramat mig och sagt:

- Stackars lilla vännen

I måndags fick hon följa med mig när jag skulle ta mina
blodprover och när jag satt i labbrummet för att ta
sprutorna så sade hon till sköterskan att hon var
var tvungen att lämna en hand fri för att hon skulle
hålla mig i handen i fall jag var rädd.

Sen satt hon och höll mig i handen hela tiden
och sade att jag var en "duktigt mamma" hahaha.

Väl hemma på kvällen så fortsatte hon att imponera
när hon bar sin disk till maskinen, satte in den, letade upp
diskmedelet, lade in den i luckan, stängde och satte på diskmaskinen.
Helt otroligt! Man får vara glad för att ens barn vill hjälpa till.

Ja herregud hon är verkligen something.
Väldigt godhjärtat också.
Tar aldrig någons parit för att hon tycker mer
eller mindre om dom utan när hon tycker att något
är fel så skäller hon på den personen som hon anser ha felat.
Det tyder på en bra karaktär.
Jag hoppas dessa fina egenskaper ska få följa henne livet ut.



Zarah o Nero


Kommentarer
Postat av: Daniela

:):)

2012-01-25 @ 16:53:32
URL: http://dlorena.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag smälter! Så underbart att ha en dotter, jag längtar! Tur att du har någon som tar hand om dig :)

2012-01-26 @ 18:03:44
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0