Detox fiasko



Vilket helvete detox-kuren var/är!

Jag och Maria startade med en detoxkur som innebar att
vi skulle detoxa med enbart livsmedel och inga hjälpmedel.
Det klarade jag en halvdag och sen gick jag hem och smällde
i mig entrecote, bakad potatis och dagen efter åt jag en
150 gram hamburgare, lax, köttbullar m. mos, gräddsås och lingon.
sushi och massor av choklad.
Jag kände mig helt utsvulten och hade huvudvärk.
Kroppen vart tung och jag kunde ana hur en människa som
svälter känner sig. Och då kan jag ändå äta när jag vill.

Så en halv dag fixade jag den kuren.

I onsdags började jag med en ny kur där
jag tar hjälp av flytande form av detox.
Då kan jag äta lite mera och lite bättre men ändå rensa kroppen.
Den har jag klarat galant och den kommer jag att fixa!
Vill man inte gå ner i vikt eller redan är lite underviktig så
rekomenderar jag INTE detoxkur med enbart livsmedel.
Den tar ganska hårt både på välmåendet och kroppen.
Reslutatet må va bra men det ska inte kosta för mycket på vägen.



Kommentarer
Postat av: Daniela

hehe jag förstår inte heller hur man kan svälta! omöjligt näästan i alla fall för mig, älskar mat. kör på, ät gott men träna för hälsans skull!

2012-01-07 @ 00:29:22
URL: http://dlorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0