Finaste maken!

Idag mötte jag min kära make i centrum för att jag skulle ta ut
resten av mina mediciner från apoteket.
Efter en runda så kom han på att han skulle lägga i mer pengar
i bilen så han begav sig iväg och jag skulle vänta på honom på H&M.
Efter 20 minuter så var han fortfarande inte där och när jag ringde
honom så sa han att var på väg.
Men ytterliggare 20 minuter gick så jag gick vidare och blev
dessutom förbannad.

Tillslut ringde han och jag var skitlack.
Det var dags att gå och hämta Zarah så halva min vistelse
i centrum blev utan sällskap.

Jag satte mig i bilen för att åka och hämta Zarah med Can
När jag skulle sätta mig på min plats så fann jag en stor
bukett med blommor på mitt säte och en present.
Can hade sprungit runt och försökt hitta en present till mig
för att han tyckte synd om mig för att jag är så sjuk just nu.
Så tji fick jag för att jag gick runt och var sur på min man..hehe!

Tack mitt hjärta!






Kommentarer
Postat av: Sara

Haha aaaw, nemen så fint! :) Krya på dig gumman!

2012-01-26 @ 18:00:58
URL: http://unikingenannanlik.blogg.se/
Postat av: Christine

Vad fiiint av honom :) Jag fick gåshud! We like, mer sånt!

2012-01-26 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0