En pedofil nära dig

 
Det finns ingenting som skrämmer mig så mycket som pedofiler.
Jag kan inte ursäkta dem för att hälften av dom har blivit pedofiler för
att även dom blivit angripna när dom var unga för någonstans borde man
komma ihåg hur förstörd man själv blev efter övergreppet och aldrig vilja
utsätta någon för samma dåd igen. Det är ungefär lika korkad som judarna
som nu begår samma brott mot mänskliga rättigheter som dom själva en
gång i tiden blev utsatta för. Vart är logiken?
 
Pedofiler kan skrämmande nog se ut hur som helst.
Det kan vara allt från läkare, familjefäder, unga killar till kvinnor.
Pedofiler hittar man oftast inte längst ner i rangen bland knarkare,
fattiga och underklassen utan alltför ofta finner man dem på högt uppsatta
positioner och även har man börjat finna allt fler inom barnomsorgen.
 
Jag minns när jag växte upp i villaområdet här i Stockholm.
Vi hade en pappa som var dömd som fönstertittare och en annan pappa,
faktiskt pappan till minibästa vän,var en riktig snuskgubbe som
 alltid hade porrtidningar liggandes i huset.
Hans dotter var sexuellt förvriden redan när hon var 7 och ibland undrar
jag om det inte försigick skumma saker därhemma.
 
Alltför ofta måste man läsa om oskyldiga barn som kidnappats och
hållts som sexfångar hos vidriga människor.
År efter år har dom förblivit slavar som antingen lyckas fly eller blivit dödade.
Min allra allra värsta mardröm är att något i den vägen skulle hända min dotter.
Jag minns oron när hon skulle börja på dagis.
Dom börjar ju dagis när dom är så små och har ingen aning om
vad som är rätt och fel och kan inte förklara om något händer.
 
Jag har läst boken "priset på ett barn" som handlar om
pedofiler och barnhandeln i Thailand och det dröjde många månder
innan dom bilderna försvann från mitt huvud.
Som tur var så läste jag boken långt innan jag hade fått barn.
 
Sverige har ett alldeles för slappt system och systemet lämnar
verkligen barnen åt deras öden då brott mot barn knappast är hårda straff på.
När vi har sådan bredd pedofilverksamhet och när pedofilgrupper från Sverige
är så pass många och stora att vi t om måste sätta in polisstyrkor som
arbetar med svenska pedofiler utomlands så kanske vi ska börja
agera hårdare mot dessa typer av brottslingar istället för att jaga
skattebrottslingar till världens ände.
 
Gör som i USA!!!
Sätt boja på jävlarna och håll uppsikt över dem och låt samhället
veta om deras barn bor granne med ett pervo som någon dag kanske
angriper dem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0