Inte dom ödmjukaste människorna kanske.....



Jag vågar inte ens gå ut genom dörren längre för jag tror fan att
jag kommer smälla någon på käften snart!!!!

Det känns som att man inte kan ta ett steg utanför porten utan
att träffa någon som förstör ens dag och idag var inget undantag.

Jag träffade en riktigt korkad och arrogant syrian idag.
Han äger tobaksaffären vid oss och beter sig som en riktig idiot
till skillnad från hans bror som förmodligen är den enda syrianen
som ger mig en anledning till att tycka om den folkgruppen, förutom
min mans familj såklart!
Det kanske låter otroligt att jag är gift med en syrian och tycker så
illa om dom men sanningen är att jag inte kände många syrianer innan
vi träffades men med tiden har jag blivit alltför medveten om deras
arroganta still, uppblåsta sätt och deras tro om att dom är guds gåva till världen.
Bara att dom var den invandrargrupp som gav mest röster till SD för
att få bort muslimerna och få ett eget land som SD lovat dom talar
ju bara för hur korkade dom är vissa av dom.
Som att Jimmie Åkesson ser skillnad på en Turk och en syrian!!!

I vilket fall så börja denna idiotjävel att provocera mig genom
att hålla på att säga att Zarah är 100% syrian och ingenting annat och sen
ska han börja skrika om att Zarah har båda våras efternamn.
Man tar alltid mannens namn!!!! Du kommer förvirra henne!!!! Bla bla bla.
Fan hoppa framför en bild din korkade korkade människa!!!
Stå här och vara en muslimhatare samtidigt som du talar i sann mansgris anda
och berättat hur du satte din egen fru på plats när hon frågade vilket
efternamn hon skulle ha.

Det värsta är att dom flesta Turkiska syrianer faktiskt är väldigt
väldigt mer arroganta än övriga syrianer/assyrier.
Kanske är det för att dom blivit så framgångsrika och förmögna
här i Sverige och tillhör en av dom mest framgångsrikaste invandrargrupperna.
Uppenbarligen för dom kom snabbt in i det här tänkandet att man
ska sälja sin egen mamma för pengar.
Shit vad dom är vidriga mot varandra nu när pengarna växer och
kom emellan familjerna. Usch!
En småvidrig människosyn har en del också så min man borde
egentligen inte klandra mig för att jag tagit avstånd från syrianerna
och tagit del av muslimerna för vi kämpar i alla fall från samma sida.
Så fort jag är med syrianer eller ens pratar med dom så känner
jag onda ögat komma farandes som ett spjut som är ute efter min rygg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0