Satans ryggproblem



När jag var 5 år så upptäckte min pappa att jag hade scolios (sned ryggrad)
och tack vare att han var så uppmärksam så kunde en skicklig kiroprakter
ta tag i mina ryggproblem och hjälpa mig tillrätta så att ryggskadan inte växte.
Men tack vare att min kloka hjärna och kropp gav sig in i restaurangbranschen
och nu jobbar och sliter på ica så börjar skadorna och värken komma tillbaka.
Nu ser det ut som jag skadat mig riktigt illa igen för jag haft en ganska
permanent skada som har suttit i ett par veckor och jag blir bara sämre.
Måste pallra mig till en kiropraktor igen och hoppas på att dom vågar
och har möjlighet att göra något trots att jag är gravid.
Hoppas hoppas för nu står jag inte ut längre.
Jag får alltid ischias som går ner enda till foten och
det är fanimej inte skönt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0