Vov Vov blev ihjälbiten men mamma räddade honom













Vår riktiga hund bet sönder Zarahs kära och älskade snutte-hund
som hon har haft sen hon var 6-7 månader.
Jag ville gråta...hon älskar den där lilla hunden mer än livet självt.
Han känns faktiskt mer som en familjehund än Nero då han har
varit med en evighet och gjort Zarah sällskap överallt.

Jag försökte först kontakta en kvinna som syr nallar och frågade
om hon kunde sy en kopia men sen tog jag saken i egna
händer och införskaffade lite material och lappade ihop honom själv.
Ny fattas bara en matchande svans och ett öra så är han komplett.
Men Zarah är nöjd ändå och älskar vov vov trots hans lilla handikapp..... :)

Kommentarer
Postat av: Flisan

Men åh det gjorde ont ända in i hjärteroten när jag såg vovvovs sargade kropp. Vilken tur att du kunde rädda honom:-) Har också en sån liten maskot som följt mig genom livet o på alla mina resor, trots att jag är 31 bast;-) Å trevlig blogg dessutom! Ha en fin kväll!

2012-03-15 @ 22:55:42
URL: http://yrwalsreseskildring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0