Shopping-time




Imorgon ska jag åka in till city med en vännina från Indien.
Jag ska faktiskt unna mig lite shopping. Jag förtjänar det känner
jag och dessutom kommer det in lite extra cash dessa månader och
i och med att vi inte reser till Italien i år så får man väl lyxa
till det lite här hemma.

Men det blir väl som vanligt att jag inte hittar något bara för
att jag är inställd på att rensa storstan.
En motgång är ju definitivt modet.
Jag har aldrig varit med om värre mode-år än det
som skett inom modet sen 2000-talet.
Det blir bara fulare och fulare kläder och det är fanimej
inget som tilltalar längre.

Antingen är det mormors gamla gardiner som sytts om till
tröjor, turkiska bondebyxor som kommit tillbaka på modet,
70-tals discokläder eller kläder som någon gammal
prostituerad från 1800-talet har stått model för.
Jättekul att gå och shoppa!

Ska spana in lite kläder på desigual.
Dom är dyra men har en del grymma saker som
passar mörkhyade med tanke på alla färger....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0