Sommaren är här!!!!



Idag var första dagen utan jacka och tjocktröja!
Familjen tog en promenad runt sjöarna och nästan hela
vägen gick jag i ett sommar-linne utan att frysa.
och jag är typen som fryser när det är 18 grader och
har på mig strumpbyxor året om.

Men med sommaren kommer också pollen.
Så när jag äntligen fått komma ut ur min ide så
snorar näsan och jag känner mig seg och trött pga av allergin
som jag åkte på för bara två år sedan.
Vem får pollen när man är 27 år!!!

Trots allergi, trötthet och graviditeskänslor så måste jag
fan börja röra på mig mera.
Min förra graviditet var toppen och jag tränade och motionerade
som aldrig förr. Denna gång känner jag mig som en hösäck som
bara ligger i soffan och segar så fort jag är hemma.
Visserligen hade jag ingen trotsig unge och en valp hemma
förra gången som jag väntade barn så självklart är man väl
lite mer sliten.
Jaja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0