Wonderful meetings



Jag har oftast, både på min gamla blogg och denna, haft så unika
och underbara läsare. Människor som man önskat fanns i ens liv på riktigt
för att dom just finner min blogg för att vi är liktänkande.
Vi följer varandras liv och blir personliga men vet egentligen ibland
inte ens hur våra läsare/bloggerskor ser ut.
Man sitter och önskar att man träffat just dessa människor i livet
istället för dom energitjuvarna som man kommeri  kontakt med
och som oftast göra att man tappar tron och hoppet om medmänskligheten.

Men på sistone har jag börjat tro igen... lite lite, ett steg i taget.
Och mycket beror på att jag har funnit så grymt fina eldsjälar
just i bloggvärlden. Själar som gör skillnad, som lämnar underbara
fotavtryck efter sig och som inspirerar mig otroligt mycket.

Suad, Sara och Samira är några av dessa människor och
i mina drömmar har jag tänkt att det skulle vara helt fantastiskt
att få byta tankar med dessa personer live.

Wishes comes true!
När en av tjejerna lade in samma önskan så var jag inte
sen på att föreslå samma sak så på måndag ska jag, om
allt klaffar, faktiskt träffa en av dessa underbara tjejer och
kanske någon av dom andra också om dom kan.

Det roligaste är att jag är lite nervös.
Kanske för att jag är så anonym för dom och för att
dom känns som så viktiga och betydelsefulla människor.
Som att träffa Nelson Mandela liksom..ha ha ha!

Skämtåsdio....det ska bli förbannat kul!


Kommentarer
Postat av: Suad

ååh, du är en sån himla fin människa Linda, blir så glad av att läsa saker du skriver! Jag skulle mer än gärna vilja träffa er på måndag men är inte i Stlhm än, flyttar dit den 10 juni Inshallah, hör av mig då så får vi alla ses <3 ! kram till dig, hoppas du mår bäst!

2012-05-12 @ 01:08:12
URL: http://hypothetiically.blogg.se/
Postat av: samira

Hahaha vad söt du är Linda, nu har du gjort min dag på jobbet!



Ska jag vara ärlig så är jag faktiskt också lite nervös, men det går nog över direkt när vi träffas:))



Jag är otroligt glad över att jag "träffat" dig här, helt otroligt vad bloggvärlden kan föra med sig ibland.



Ses på måndag=)

2012-05-12 @ 10:32:10
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: Sara

Hahaha söt du är Linda! Ni alla är fantastiska tjejer! =)

2012-05-15 @ 06:38:25
URL: http://Http://unikingenannanlik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0