Girls night out

 
Förra lördagen så åkte jag in till stan för att träffa mina blogg-vänner
Samira och Sara.
Vi träffades och åt middag på kungshallen först och Samiras vän
Nadia anslöt sig till sällskapet.
Sedan gick vi vidare och fikade på Drottninggatan.
Helt plötsligt var kl 22.00 på kvällen och jag hade glömt
både tid, plats och rum + hunden som låg hemma och väntade.
 
Det är så jäkla härligt när man är med ett gäng som får en
att glömma allt annat oväsentligt runtomkring.
Som får en att skita i telefonen och sitt fanatiska sätt att
titta på klockan och fundera på ifall man borde sticka hem,
Det är dom stunderna som är så betydelsefulla och som man
lever gott på dagar, t om månader efter.
Det var en sån dag som en uppstressad kvinna som jag som
har alldeles för mycket fritid att tänka på behövde.
 
Vi alla brinner för samhällsfrågor och världsproblem och
finner dessa diskutioner otroligt intressanta.
Det är alltid kul att diskutera med likasinnande för jag känner
på mig att jag ibland tråkar ut min övriga omgivning med mina
ständiga konversationer och politik, världsproblem och mina
issues med samhäller och människor :)
Min man är inte ett dugg intresserad av sådant vilket är skittråkigt
men ibland även bra då jag måste få en paus från det mörka
någon gång då och då.
Det tar på krafterna att bry sig om någon och något annat än sig själv!
Så det är ibland inte så konstigt att människor slutat göra det....

Kommentarer
Postat av: Sara

Så mysigt det var att träffa alla! <3

2012-11-15 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0