60 kg

 
Vägde mig nyss och såg att jag hade gått upp 3 kg bara dom senaste
veckorna och inser att min sunda hälsokost med sötsaker dagligen och
måltider kl 2 på natten håller på att kosta mig några kilon upp.
Så jag kommer nog väga exakt lika mycket som jag gjorde när jag
var gravid på slutet med Zarah. Tror jag landade runt 61-62 kg.
Jaja det kunde varit värre. Min kära personalchef som ska ha barn
samtidigt som mig har gått upp 25 kg och det påminns hon om så
fort vi ställs brevid varandra. Personalen på mitt jobb är inte kända
för att vara så smidiga med sina kommentarer och vi fick ofta
höra om våra enorma skillnader.
Förmodligen känner jag mig lika tung som henne med
min lilla kropp och mina 10 kg extra kan lika gärna kännas som 25.
 
Frågan är hur snabbt man blir av med sina kilon efter graviditeten.
Eftersom jag gissar att hon ska amma så har hon ett försprång.
Amning gör att man går ner mycket snabbare och jag kommer ju icke
att syssla med det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0