Bortskämd hund

 
Fasiken vad vi skämmer bort Nero.
Han är verkligen vår jämlike och ingen hund.
Vi har gjort alla klassiska fel man kan göra och nu står
vi här med en liten bortskämd hund-unge som hoppar upp
och försöker ta maten när man äter, som ska fram och hälsa
och nosa på allt och alla, som ska ha uppmärksamhet och som blir
svartsjuk om någon annan får det, och som ska ligga och mysa i
sängen med oss, inte som en hund vid fötterna utan han lägger
sig med huvudet på kudden som oss och breder ut sig.
Nu passade han på att hoppa upp i sängen när jag sitter vid datorn.
Han grävde även ner sig på min plats under täcket och la sig för att sova.
Han ligger som en kung nu lill-skiten, hahahaha!
 
Han och Zarah myser jämt och somnar ofta insvepta i varandra.
Ska snart sätta upp några bilder som jag tog ikväll då jag fan dom
sovandes på varandra i vår säng.
Sötnosarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0