Damn it!!!!

 
Damn it Damn it Damn it!!!!!!!!!!
 
Jag blir galen!
Igår åkte vi till Kista där vi inte har varit på länge för att shoppa lite.
Can ville att jag skulle unna mig lite kläder och tyckte att jag
förtjänade att bli bortskämd så han tog med den stora plånboken! :):):):)
 
Tror ni att jag fann något??
Självklart inte!
Så är det alltid när jag får chansen att spendera min man mans
pengar istället för mina. Då vill inget uppenbara sig framför mina ögon.
Och när det väl gör det så finns inte storleken eller färgen.
Hittade en skitsnygg pälsväst från H&M men min storlek var slut.
Tog chansen att kika efter en ordentlig BH på dyra twilfit och min
storlek var slut även där, självklart.
Hade gärna sett att min betalade den då jag har en knepig storlek
som oftast inte finns och måste köpas på speciellta affärer.
Den enda som jag använder är denna model och den kostar 299:-
 
Jaja...vad är en bal på slottet!
Tydligen är det inte meningen att jag ska få skämmas bort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0