Crepes med vännerna

 
 
 
igår var jag ute på söder med tre vänner och åt på en Crepes-restaurang.
John som var en av dom tre vännera var personen som bjudit oss dit
och jag måste säga att jag var skeptiskt inställd tills jag fick maten.
 
Jag åt sniglar till förrätt till min vänninas förfäran..hahahaha!
Jag äter allt, och min pappa hade det på sin restaurang så
jag vet hur gott det är, speciellt med vitlök.
 
Sen åt jag en crepes med kött som också var god.
Dock kan en matig crepes bli lite för mycket för magen
pga degen som fyllningen ligger i men annars var det helt okej.
 
Sudath var så gullig.
Han märkte att jag stod och velade om jag skulle ta dessert
eller inte och att jag sedan avstod lite pga ekonomin
så han beställde en crepes med nutella, glass och banan och
låtsades sedan att han var mätt och erbjöd mig halva.
Jag listade snabbt ut hans generösa och gulliga trick.
Han är verkligen en toppenkille när det kommer till generositet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0