Letting myself go

Oh my goooood jag är så äcklad av mig själv just nu.
Jag smäller fan i mig ett ton choklad om dagen.
Jag hade skött mig så bra men efter det att min kompis från
Italien var här så fick jag tillbaka mina dåliga vanor, som sedan blev brutalt sämre!
Har tryckt i mig så mycket skit dom senaste dagarna att jag är chockad över
att jag inte fått en diabetes-diagnos.
Värst är det på nätterna då jag vaknar och smyger mig till skafferiet
och haffar mig en bit choklad varje gång som jag går på toaletten :)
 
Det är så lätt att ursäkta sig själv när man är liten och bara väger
55 kg trots att man är gravid i sjunde månaden.
Och när alla säger att man sä så smal för att vara gravid så
får man ännu mer ursäkter för sitt frosseri!
 
Men det börjar spåra lite nu och det är dags att tejpa igen munnen
för skit och öppna den för frukt och grönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0