Mormor 90 år

I lördags var vi och firade min mormor i Uppsala.
Mamma och pappa hade gjort så fint för henne och verkligen
lagt ner mycket jobb på att göra en liten fest i en kyrk-lokal i
närheten av hennes hem.
 
90 år fyllde krutkärringen och det är inte dåligt med
tanke på att hon för två år sedan blev överkörd av en lastbil
och förlorade sitt ena ben och skadade det andra illa.
 
Många kom, vänner, familj och gamla bekanta.
Jag träffade min kusins barn för första gången också.
Vi ses ju aldrig förutom när det är stora tillställningar.
 
God mat, mysig fika och en härlig stämning fick vi
och lördagen kunde inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: ANNE

SV: Vet EXAKT hur det är. Våran förra hund var grymt aggressiv mot mötande hundar när man var ute på promenad och han kunde även vända den aggressionen mot föraren (dvs. mig och min familj).. Och det är fan inte kul alltså, det är vidrigt jobbigt eftersom att man ALLTID är på helspänn på promenaden (vilket förvärrar problemet ännu mer) och inte kan njuta av den. Jag har däremot ingen bra lösning på problemet, förutom att öva, öva, öva, öva och hela tiden VÅGA möta sin rädsla för att slippa förvärra problemet med nervositet och sådär. Lycka till iallafall!

2012-09-24 @ 16:33:21
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0