Slut på batterierna!

 
 
Nu är jag helt slut!
Batterierna tar snabbt slut när man är gravid.
Var och tränade för några timmar sedan och drog med mig både hunden och Zarah.
Dom har så bra barnpassning på sats så det går hur bra som helst att ta
med sig barn dit. dom har en grym lekplats faktiskt!
 
Sen sprang jag upp med ytterliggare papper från försäkringskassan
som jobbet måste skriva under.
Det är en jäkla djungel med alla papper och hur fasiken man ska
tolka papprena från försäkringskassan är en gåta.
Men min handläggare är toppen och jag känner att man får bra
information från henne i alla fall.
 
Efter den stressen så sprang jag hem för att jag tog en tvätttid sista
sekundför min dotter hade en olycka imorse när vi vaknade.
Stackaren fick panik då hon inte hann till toaletten.
Hon börja bli så stor nu så hon skäms när det händer.
Me jag ser inga problem utan tycker att hon varit extremt duktig.
Hon har varit helt blöjfri nu sen ett halvår tillbaka och sen fyra månader
tillbaka är hon även blöjfri på nätterna.
Det är duktigt för en nybliven tre-åring.
 
Nu har vi ätit och både hunde, jag och Zarah ligger
och jäser i vår säng.
Hade tänkt att blogga mycket men  känner att
ögonen vill sova så vi kanske hörs senare eller någon annan dag :)
 
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0