En fantastisk dag....

 
Har haft en fantastisk dag.
Kanske svårt att tro efter det jag skrev igår men ibland kan
det komma lite solsken över livet.
 
Har bestämt mig för att jag ska göra allt i min makt för
att prioritera Zarah nu!
Jag ska inte höja min röst hela tiden, hålla negativ energi
borta från henne, överösa henne med komplimanger och kärlek,
ta mig tid med henne och låta henne vara mer delaktig i vardagliga
saker som att laga middag, städa, duka etc....
 
Idag var första dagen som jag började med detta och
simsalabim, Zarah var som förbytt.
Inget bråk, inget tjafs, bara samma gamla kärleksfulla
gamla Zarah som visade sig.
 
Stackarn har verkligen hamnat i skottlinjen mellan allt
tjafs som existerar i våra familjer just nu.
Jag vill inte klappa mig själv på ryggen men jag är nog
den enda moraliska och stabila förebild som Zarah har just nu
så jag måste hålla mig stark och fortsätta inta den rollen för hennes skull.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

❤! Bra där

2013-04-25 @ 02:36:37
URL: http://dlorenas.blogg.se
Postat av: samira

Underbart att läsa!! <3

2013-04-25 @ 23:24:49
URL: http://bouaradajetaime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0